Urednica američkog magazina Vogue, kreativna direktorka kompanije Condé Nast, filantrop, politički zastupnik, pa čak i imenovani službenik reda Britanskog carstva...Ova dama je nezaustaljiva!

Iako smo svi upoznati sa velikom Anninom pozicijom u modnom svetu, mnogi možda ne znaju kroz koje izazove i iskušenja je ona morala da prođe kako bi bila jedna od najcenjenijih i najuticajnijih dama na svetu. 

Zato smo rešili da sumiramo njen život, velike poslovne korake i rizike koje je pravila tokom svoje bogate karijere:

1966: Odustala od školovanja

Godine 1966, Anna se ispisala iz prestižne škole North London Collegiate kako bi se fokusirala na modu i započela program obuke u Harrodsu. Četiri godine kasnije, Anna započinje svoju karijeru u modnom novinarstvu tako što dobija posao uredničkog asistenta u Harpers & Queen magazinu. 

1975: Napušta posao i seli se u Njujork 

Nakon uspešnog rada u Harpers & Queenu, nastupa period neslaganja sa šefom zbog čega Anna odlučuje da odustane i da se preseli u Njujork sa svojim dečkom. 

Kraj '70: Počinje da radi u erotskom magazinu

Između mnogobrojnih poslova, Anna je jedan kratak period radila za ženski erotski magazin Viva. Zahvaljujući iskustvu u izdavačkom poslu, ona je uspela da ubedi top fotografe, uključujući Helmut Newtona da napravi seriju fotografija koja se prostirala na više strana časopisa. 

1987: Uvodi drastične promene u House & Garden

Kao šef magazina House & Garden, Anna utiče na potpuno menjanje editorijala koji sada postaju modni, te brzo časopis menja naziv u HG. Na kraju, ove inovacije utiču negativno na prodaju, ali istovremeno povećavaju Anninu reputaciju sjajnog, inovativnog urednika. Odatle, ona odlazi da radi u prestižan Vogue. 

1988: Stavlja modele u farmerkama na naslovnicu Vogue

Za svoju prvu naslovnu stranu, nakon zamene Grace Mirabelle koja je bila na poziciji glavne urednice američkog Voguea, Anna je izabrala da se na naslovnoj strani pojavi fotografija manekenki koje nose jeans. Ovo je bio prvi put da modeli nose nešto kežual na naslovnoj strani magazina. Štampari su čak dva puta proveravali da nije došlo do nekakve greške.... Naravno, nije bilo reč ni o kakvoj greški, već samo o početku mnogih promena koje će kasnije uvesti ova dama. 

1989: Odlučuje da se Madonna pojavi na naslovnoj strani Vogue magazina 

Stavljanjem Madonne na naslovnicu, Anna je prekršila decenijsku tradiciju koja se zasnivala na pravilu da samo manekenke imaju privilegiju da zasijaju na naslovnoj stranici. Ovaj rizik je postao jedan od najvećih Anninih legata, koji je uspeo da poveže poznate ličnosti i modu, ali i da utiče na određene promene i način rada u novinarstvu. 

2004: Objavljuje najveće izdanje mesečnog magazina ikada

Izdanje Vogue magazina za septembar 2004. godine bilo je rekordno i obuhvatilo je preko 832 strane. U to vreme je predstavljalo najveću mesečnu publikaciju ikada. Tri godine kasnije, septembarsko izdanje magazina je postalo tema dokumentarnog filma Septembar Issue. 

2009: Organizuje modno veče nakon recesije

Kao odgovor na ogroman uticaj recesije na prodaju stvari u modnoj industriji, Anna je pozvala kupce da se zabave na njenoj modnoj večeri. Zapravo, reč je o globalnoj incijativi čija svrha je bila da dovede potrošače do prodavnica kako bi proslavili modu i samim tim potrošili novac.

2014: Kim Kardashian na Vogue naslovnici

Vreme će pokazati da li je ovaj potez bio dobar ili loš ali Anna nije ostala imuna na popularnost Kardashianove stavljajući nju i Kanye Westa na naslovnicu aprilskog izdanja Vogue magazina. Dok su mnogi prokomentarisali da je ovo kraj Vogue-a i modnih naslovnica koje veličaju modu i neke standarde, drugi su podržali Annu smatrajući da je urednica samo oslušnula želje i ukus većine.  

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>http: //www.viber.com/ellesrbija