Istraživala je svoje mogućnosti i kroz rad u domaćim kompanijama. Najjače komade, međutim, prikazala je pod markom sa sopstvenim imenom. Naša publika je navikla da im Dejana donosi avangardnije modele, ali obavezno sa daškom ženstvenosti. Na ovdašnjoj sceni učvrstila je svoj položaj, a uskoro planira da svoj dizajn prenese i preko granice.

Koji komad izdvajaš kao najkarakterističniji za svoj dizajn?
Ima ih više. Polako sazrevam kao dizajner i trudim se da razvijam kolekcije i kao celine i kao odvojene komade. Trenutno radim na mini-liniji bomber jakni. Dopada mi se taj talas street style mode koji je u poslednjih par sezona aktuelan na modnoj sceni.

Koje druge oblasti umetnosti te najviše inspirišu?
Moja inspiracija proizlazi iz radoznalosti i ljubavi prema svemu lepom. Neumorno pratim nekoliko sajtova koji objavljuju sve revije sa aktuelnih nedelja mode i sajmova tekstila, zajedno sa editorijalima iz najboljih časopisa. Tu se informišem o trenutnim tendencijama, ali i o mogućim pravcima u kojima bi moda mogla da krene. S obzirom na to da planiram da izlažem narednu sezonu u Milanu (showroom), važno mi je da osetim u kom pravcu ide tržište.

Koliko su ti važni komentari drugih na tvoj rad? Koliko se prilagođavaš sredini, tendencijama?
Važni su, ali ne i od velikog uticaja. Volim da čujem tehničke i praktične komentare, od njih učim. Što se tiče prilagođavanja sredini i tendencijama koje se plasiraju u Srbiji, tu odbijam svaki kompromis, želim da budem deo promena nabolje.

Šta je najteži, a šta najzanimljiviji deo tvog posla?
Najteži deo je plasirati svoju ideju, to je svima problem, jedina razlika je u broju ljudi koji zajedno sa vama radi na tome. Ovde je neuporedivo lakše napraviti reviju ili prezentaciju kolekcije nego u inostranstvu, ali je i mnogo teže prodati kolekciju, zato što je broj radnji koji prodaje kolekcije dizajnera veoma mali i ne postoji sistem naručivanja, samo komisiona prodaja. Ostalo je najlepše: ideja, istraživački deo, proces izrade kolekcije, sama prezentacija i uživanje u komplimentima.

Šta je po tvom mišljenju najveća/ najuticajnija promena u modi?
Sve što se trenutno dešava na berzi utiče na modu i globalne trendove. Činjenica je da su veliki sanjari mode nestali sa scene i da su primat preuzele kompanije koje prodaju sve što je lifestyle pod okriljem mode. Moda je ipak kreativna oblast koja pripada manjem krugu ljudi koji sa strašću konzumiraju ideje dizajnera.

Kako komentarišeš sve veći procvat konceptualne umetnosti?
Ne mogu da kažem da sam veliki poznavalac konceptualne umetnosti da bih mogla da objašnjavam njen procvat. Možda je globalizacija uticala na to da se stvori mnogo veća ponuda i da umetnici danas pristaju na trend po svaku cenu. Ja volim da uživam u stvarima koje mi se dopadnu, bez obzira o kom tipu umetnosti da se radi.

Najvažnije što si naučila o dizajnu?
Sve! To je prosto otkrivanje svega što dizajn podrazumeva i sa čim on koketira. Mogu da kažem da su studije i život u inostranstvu imali veliki uticaj na moj pogled na modu. Rad sa dizajnerima koji prezentuju svoje kolekcije u Parizu otvorio je nove vidike za mene.

Kako dizajn menja svet?
Kao ideja i promišljanje, kao oslobađanje emocija, tako dizajn menja svet.

Opiši nam ukratko svoje viđenje modne sezone proleće/leto 2012?
Eklektična sezona. Sve se preporučuje, hrabro kombinovanje dezena i formi, stilova i stavova, boja dominira, idemo u susret Olimpijadi, sport je promovisan i kroz modu, ženstvenost se vratila na velika vrata. Mene trenutno zanima kakvo će biti proleće 2013. Dizajner je uvek dve sezone ispred.

Gde vidiš sebe kao modnog dizajnera za deset godina?
Trenutno mogu da iznesem viđenje za narednih pet godina. Želja mi je da se pozicioniram na tržištu i doprem do što više ljudi, jer Srbija, koliko god bila na nekom drugom koloseku u odnosu na prestonice mode, ima dizajnere koji i te kako imaju šta da ponude svetu. Važno je biti vizionar!