Kao bivši kostimograf, Jelena je veoma svesna toga koliko dobro ukrojen model može da učini za žensko telo, te modeli ove kreatorke,osim fluidnim formama, osvajaju i svojom praktičnošću.

Koji komad izdvajaš kao najkarakterističniji za svoj dizajn?
U ovom trenutku to su verovatno haljine i pantalone jasnih geometrijskih linija. Mislim da se moj dizajn izdvaja pročišćenim formama.

Koje druge oblasti umetnosti te najviše inspirišu?
Po profesiji sam kostimograf i prethodnih petnaestak godina bavila sam se kostimom za film i pozorište; te me oblasti i dalje inspirišu. Nekad inspiraciju crpim iz skulpture, arhitekture, slikarstva, a veoma često i iz muzike. Ponekad je dovoljna i samo jedna ličnost, a budući da sam imala sreću da radim sa nekim od najeminentnijih umetnika iz svojih oblasti, ta iskustva mnogo su uticala na mene.

Koliko su ti važni komentari drugih na tvoj rad? Koliko se prilagođavaš sredini, tendencijama?
Značajni su mi komentari ljudi čije mišljenje u toj oblasti cenim, i veoma je mali broj ljudi koje pitam za savet ili mišljenje. Negujem kontakt s kupcima, s direktnim konzumentima mog dizajna, njihovo mišljenje puno mi znači.

Šta je najteži, a šta najzanimljiviji deo tvog posla?
Čitav proces stvaranja kolekcije je veliki izazov, veoma zahtevan i neverovatno zanimljiv. Sam njegov početak ne bih umela jasno da odredim jer se prepliće s prethodnim radom, s nekim idejama i osećanjima koje prirodno dolaze na red da se materijalizuju i oblikuju u odevni predmet.Najzahtevniji, ali u isto vreme i najlepši deo posla verovatno mi je proces oblikovanja raznih zamisli, skiciranja svih tih ideja koje treba uobličiti u jednu liniju i odabir materijala.Onda sledi period svođenja na suštinu, odgovaranje na konkretna pitanja. Dizajn je jedna neprekidna komunikacija i preispitivanje.Najzanimljivije je konkretno oblikovanje i transponovanje skica na kroj, a zatim i na tkaninu. To je sasvim sigurno najuzbudljiviji trenutak: kad zamisao konačno dobija treću dimenziju.

Šta je prema tvom mišljenju najveća/najuticajnija promena u modi?
Dramatična promena koju je Coco Chanel unela u žensku modu, Saint Laurentova revolucija, konceptualizam u modi, brisanje jasnih granica između ženske i muške mode. U novije vreme to je neverovatan pomak na polju tekstila i digitalnih printova, koji često konkurišu samom dizajnu odevnog predmeta.

Kako komentarišeš sve veći procvat konceptualne umetnosti?
To je fantastično, jer ona postavlja pitanja i navodi ljude na razmišljanja van ustaljenih okvira i normi. Konceptualna umetnost je umetnost ideja i iz nje se rađaju osnove za nebrojeno mnogo inovacija u sferama drugih umetnosti.

Najvažnije što si naučila o dizajnu?
Da odgovorim na brojna pitanja koja se tiču estetike i funkcionalnosti, veoma promišljeno i u jasnim konceptualnim okvirima.

Kako dizajn menja svet?
Dizajn je u osnovi proces rešavanja problema.Daje brojne odgovore, menja ili oblikuje poglede na svet, utiče na sve opštepoboljšanje kvaliteta života.

Opiši nam ukratko svoje viđenje modne sezone proleće/leto 2012.
Opuštene forme i pastelne ili neutralne boje. Na mene je apsolutno najjači utisako stavila kolekcija Haidera Ackermanna.

Gde vidiš sebe kao modnog dizajnera za deset godina?
Imam jasne, velike, ali ne i pretenciozne planove. Želim da izgradim prepoznatljiv dizajn i ime koje garantuje kvalitet i vangranica naše zemlje.