Tom Ford je prava ikona stila! Od Beyonce i Gigi Hadid, do Rihanne i Scarlett Johansson, neke od najvećih IT zvezda neprestano biraju komade iz poslednje kolekcije kako bi zasijale na najglamuroznijim eventima.

(Tom Ford: Modni znalac i genije kog obožavamo!)

Od početka svoje karijere u Gucciju, Tom je postepeno napredovao u svom poslu, nakon čega je odlučio da započne svoju modnu liniju, a danas se može pohvaliti i uspehom u filmskoj industriji, odnosno svojom režijom u filmu A single man koji je čak bio nominovan za Oskara.

Američki dizajner, multitalentovan i beskrajno kreativan čini se, ima veliki uticaj u mnogim industrijama zbog čega uvek uspe da nas iznenadi novim poslovnim poduhvatima.

(Njegova filozofija: 12 životnih lekcija koje nas je naučio Tom Ford)

Kako bismo bolje shvatili njega, nove ciljeve koje zadaje sebi ali i neke poslovne odnose u samoj industriji, rešili smo da čujemo odgovore direktno od njega.

U zanimljivom intervju koji je dao za portal Time.com, izdvajamo najzanimljivije....

Kakva osoba bi trebalo da bude sledeći predsednik Amerike?

Želeo bih da bude demokratski predsednik, ali ako bi predsednik bila žena, onda ona ne bi mogla da nosi moju odeću jer je preskupa.

Foto: Instagram / Tom Ford

Šta misliš o Alessandro Micheleu (kreativnom direktoru Guccija)?

Ne bi trebalo da govorim o drugom brendu, ali moram da priznam da volim Alessandra Michelea. Od kada je on došao na mesto kreativnog direktora Guccija, mnogo toga se promenilo. Logo je ostao isti, a u poslednjih godinu dana svako želi da nosi ovaj brend. I to je pohvala za njega jer je Alessandro zaista sjajan. Zapravo, ista stvar se desila meni u Gucciju koji je tada bio na ivici bankrota. Logo je bio tu, a niko nije hteo da ga nosi. A onda kada sam napravio nekoliko dobrih kolekcija, svi su odjednom poželeli da nose Gucci kreacije. 

Da li su dizajneri modni diktatori?

Mislim da je samopouzdanje neka vrsta mentaliteta koja vodi ka diktaturi, tako da, da. Dizajneri jesu diktatori. Mi jasno i glasno kažemo ako nam se neka stvar sviđa: "Mrzim to", umesto: "Pa, nekako mi se to i ne sviđa..." Takođe, slobodno ćemo se usuditi da kažemo: "To je grozno" ili "To je divno. Nosite!"

Foto: Instagram / Tom Ford

Šta misliš o tome kako lična estetika brenda definiše potrošačke želje na tržištu?

Luksuz i eksluzivnost su povezani sa kvalitetom i uslugom robe koja se prodaje, i to se nikada neće promeniti. Odeća i aksesoari će i dalje biti prelepo napravljeni, a usluga će biti izuzetna i usmerena direktno ka kupcu. U većini drugih oblasti na tržištu luksuznih proizvoda, trenutni uspeh je postao veoma bitan faktor. Zapravo, krajnji luksuz u kome želi da uživa kupac odnosi se na to da ne morate više da čekate na bilo šta. Lepo je misliti da ljudi i dalje čekaju da vide ili predvide neke stvari, ali bojim se da to više nije slučaj.

Šta misliš o oblačenju poznatih ličnosti?

Nikada ne bih oblačio neku poznatu ličnost koju ne poštujem, odnosno nekoga za koga mislim da nema dobar stil ili da apsolutno nije talentovan u poslu kojim se bavi.  Često sam odbijao da oblačim pojedine zvezde, ne mareći što ljudi misle da je baš ona aktuelna i bitna. Ako ja smatram da je grozna, odevanje bi bilo velika greška za mene kao dizajnera. 

Foto: Instagram / Tom Ford

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija