Ove godine za celokupnu EXIT avanturu akreditovan je rekordni broj od 1399 novinara iz celog sveta, od kojih su gotovo polovina bili stranci, koji su po dolasku kućama izveštavali o festivalu, Novom Sadu i Srbiji, ali i Sea Dance festivalu i provodu na Jazu.

Dok Britanci ističu da smo nacija koja itekako ume dobro da se provede, Amerikanci su pozitivno izveštavali o srčanom i velikodušnom balkanskom duhu. Nemci su bili impresionirani istorijom festivala, a Australijanci Petrovaradinskom tvrđavom i Dance Arenom.

I mesec ipo dana nakon završetka EXIT avanture svetski mediji još uvek pozitivno izveštavaju o EXIT festivalu i imajući sve ovo u vidu, ne čudi izjava novinara londonskog lista The Economist od pre par godina: “Da je Srbija ceo budžet potrošila na PR, ne bi postigla ono što su Novak Đoković i i EXIT festival učinili za pozitivnu sliku zemlje u svetu”.

Ostrvski Daily Star prošle nedelje objavio je članak s naslovom “Najbolji provod je na EXIT festivalu!” U tekstu su istakli lepotu Petrovaradinske tvrđave, ali je britanski novinar posebno bio impresioniran činjenicom da ljudi u Srbiji, navikli na sunčane festivalske dane, nisu poklekli pred kišom, već su, naprotiv, nastavili da se provode još bolje. U članku lista Daily Star istaknut je program festivala koji je “sastavljen prema kvalitetu muzike, a ne trenutne pozicije na top listama”, uz primedbu da su zastupljeni svi muzički pravci, što pravi ogromnu razliku u odnosu na ostale festivale.:

Duhoviti prikaz najboljeg evropskog festivala dao je i novinar britanskog Artrocker magazina, uz opasku: “Šta se dogodi u Novom Sadu, ostaje u Novom Sadu.” On je ispričao anegdotu da je, imajući u vidu da je u Srbiji odličan kvalitet mesa, na put u ličnom prtljagu poneo i opremu za roštilj, koja mu umalo nije oduzeta zbog bezbednosti, ali da su ga službenici na beogradskom aerodromu propustili kad su shvatili koja je namena naizgled ubojitog oružja.

Njujorški The Huffington Post akcenat je stavio na atmosferu koja preovladava za vreme festivala, na tradicionalno novosadsko gostoprimstvo, ali i na srdačne odnose koji postoje  između ljudi iz nekada zaraćenih zemalja bivše Jugoslavije. Novinarka Martina Buchal ističe da su ljudi koje je srela “pažljivi, strastveni i velikodušni”. Sa velikom simpatijom novinarka je opisala i susrete Srba, Hrvata, Bosanaca i Albanaca koji su se odigrali za vreme festivala.

Cenjeni nemački društveno - politički nedeljnik Die Zeit dao je opsežan prikaz festivala, uz stavljanje posebnog akcenta na značaj koji festival ima za mlade u Srbiji. Članak koji potpisuje novinarka Julia Prosinger osvrće se na same početke i izrastanje muzičkog festivala iz društveno-političkog protesta, osvrćući se na ono što je festival predstavljao 2000. godine u odnosu na ono što za Srbiju predstavlja danas.

Australijanski Daily Review kao najveću prednost EXIT festivala ističe njegovu neverovatnu lokaciju, dok je novinaru u najboljem sećanju ostala “spektakularna” Dance Arena, za koju takođe kaže da je sabirni centar najboljih svetskih DJ-eva, uz audio-vizuelne nastupe koje publiku drže u euforiji do jutra i komentar da Srbi “itekako znaju odlično da se zabavljaju”. Novinar je impresioniran i činjenicama da na festivalu nema incidenata, kao i konzumacije opojnih sredstava, pogotovo u odnosu na muzičke festivale u Australiji. Zaključak autora članka je da mu je, nakon posete Petrovaradinskoj tvrđavi, i više nego jasno zbog čega je EXIT nosilac titule “Najbolji veliki evropski festival”

Konačno, možda najbolji opis EXIT festivala dao je nezavisni portal Meanderbug.com, koji se bavi putovanjima, kulturom, istorijom i turizmom u Južnoj Evropi: “Kad je EXIT u pitanju, ne radi se o godištu, što je dokazao nastup Glorije Gejnor na glavnoj bini festivala. Ne radi se o naciji ili rasi, stilu ili žanru. Reč je o ljudima. O umetnosti. O vremenu provedenom s prijateljima, starim i novim. EXIT je stav prema prošlosti i budućnosti i težnja da se pronađe bolji put. EXIT je o generaciji ljudi koja je u potrazi za životnom pričom drugačijom od one koja je prethodno napisana”