Naslovna | Lepota | Ishrana & Fitnes | Mini dijeta Cindy Crawford: Bez gladovanja i do 5 kg manje za nedelju dana

Mini dijeta Cindy Crawford: Bez gladovanja i do 5 kg manje za nedelju dana

foto: Profimedia

Jedan od najpopularnijih modela devedesetih dokazuje da i u 51. godini možete posedovati fantastičnu figuru.

Tajna njenog zavidnog izgleda leži u redovnim treninzima i pravilnoj ishrani ali ponekad Cindy dozvoljava sebi da se opusti i jede „zabranjene“ namirnice, koje se „lepe“ na kukovima, stomaku i zadnjici. Da bi se brzo oslobodila neželjenih santimetara i nepotrebnih kilograma, Cindy koristi mini-dijetu.

Idealna težina za Cindy Crawford je 58 kilograma i ovu težinu održava celog života.

Dijetu "Zona", razvio je američki biohemičar Barry Sears 1995. godine i od tada poznati supermodel praktikuje da se pridržava ovog režima ishrane.

Sa ovom dijetom nema gladovanja, osnovna stavka su 5-6 obroka (ručak i večera plus dve užine koje ne smete propustiti!). Svi obroci su u malim porcijama, u suprotnom metabolizam se usporava, a telo počinje da taloži masti.

Drugo pravilo je da cela dijeta mora biti uravnotežena: 30% proteina, 40% ugljenih hidrata i 30% masti.

Ideja za obroke u toku jednog dana:

Doručak: pržena jaja, komad tvrdog sira (30 g) i komad ražanog hleba

Užina: zelena jabuka, grožđe ili voćna salata (150 grama)

Ručak: riba ili pileće meso (150 grama) sa zamrznutim povrćem, mali komad ražanog hleba

Užina: narandža ili 30 grama sira

Večera: kuvana govedina (150 grama), salata od povrća (100 grama) sa kašikom maslinovog ulja, četvrtina čaše kuvanog pasulja

Pre odlaska u krevet: čaša jogurta ili kefir sa niskim sadržajem masti

Ali, kao i svi mi, Cindy ponekad ne može sebi da zabrani hamburger. Nakon što "pogreši", model počinje naporno da trenira i primenjuje dijetu dve nedelje. Tokom ovog perioda, ona se oslobodi dodatnih kilograma (za nedelju dana možete izgubiti do 5 kg).

Glavni obrok ove dijete je nisko-kalorična supa napravljena od belog kupusa. Ovo jelo možete i trebalo bi da konzumirate pet puta dnevno.

Supa se priprema na vodi uz dodatak šargarepe, paradajza, paprike, celera, pasulja, zelenog luka i peršuna. Peršun normalizuje varenje i dobar je diuretik. Supa ne sme da sadrži krompir i drugo povrće koje je bogato ugljenim hidratima.

Pored supe, možete dodati i sveže voće i povrće, mleko (jednom nedeljno, ne više od 250 ml), jogurt (jednom nedeljno ne više od 150 ml), smeđi pirinač.

Takođe možete jesti meso (piletina ili ćuretina ne više od 150 grama) ili ribu (200 g), kuvanu za pari.

Pijte čistu vodu bez ograničenja. Takođe je dozvoljen i zeleni čaj i crna sveže pripremljena kafa bez šećera i mleka (najviše dve šoljice dnevno). Tokom dijete zabranjena je konzervirana hrana, proizvodi od hleba i brašna, čokolada, slatkiši, gazirana i alkoholna pića.

Izvor: Stil.rs

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/


KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...

NAJČITANJE