Naslovna | Lepota | Ishrana & Fitnes | Tri lagane vežbe u vodi za vitki struk i čvrstu zadnjicu

Tri lagane vežbe u vodi za vitki struk i čvrstu zadnjicu

Foto: Instagram / toneitup

Za ovaj set vežbi vam je potrebno samo par minuta.

Plivanje je kardio-aktivnost koja velikom brzinom sagoreva kalorije i ne stvara pritisak na zglobove. Međutim, ako niste ljubitelj plivanja ili jednostavno želite drugim vežbama da nadogradite svoju fitness rutinu tokom boravka na plaži, onda za vas imamo tri jednostavne vežbe.

Ovaj set pre svega je namenjen struku i pomoći će vam u 'klesanju' trbušnih mišića, ali deluje i na ostatak tela, jer prilikom vežbanja voda pruža otpor i tako sve mišiće u telu tera na rad.

1. Lažni trbušnjaci.

Legnite u plićak tako da vam glava bude izvan vode, a deo tela od ramena prema dole u vodi. Podloga ne mora biti ravna i položaj tela pod blagim nagibom ne smeta izvođenju vežbe. Ruke stavite uz telo i ravno ispružite noge. Zatim istovremeno dižite ravno ispružene noge i trup dok ruke držite u položaju kao da pokušavate da dotaknete nožne prste. Ponovite 10 puta.

2. Čučnjevi u vodi.

Stanite uspravno u vodu do bedara. Pružite obe ruke ravno ispred sebe i čučnite. Ponovite 10 puta.

3. Podvodni bicikl.

Stanite u vodu do vrata i nogama imitirajte vožnju biciklom. Radite ovu vežbu jedan minut. 

SAVET: Sve tri vežbe možete odjednom izvoditi u intervalima, a poređajte ih prema sopstvenoj želji.

A post shared by Amanda Bisk (@amandabisk) on Aug 29, 2016 at 6:59am PDT

Izvor: Zadovoljna

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> https://www.instagram.com/elleserbia/

KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...

NAJČITANJE