Naslovna | Lepota | Elle kuhinja | Za 10 minuta: Brz i zdrav ručak za poneti

Za 10 minuta: Brz i zdrav ručak za poneti

foto: Profimedia

Ako mislite da sendviči nisu zdravi, ni dijetalni, varate se. Važno je prvenstveno kakav hleb koristite, kao i koje sastojke stavljate naravno.

Ukoliko ste na dijetalnom planu ishrane i vežbate, kombinacija jaja koje sadrže preko potrebne proteine i karija koji ubrzava metabolizam, idealan su obrok.

Spanać i paprika kao jedan od sastojaka takođe su važni zbog svog sastava, ali ukusa koji daju ovom zdravom sendviču i sasvim sigurno vam još neko vreme neće dosaditi.

Sastojci:

2 tvrdo kuvana jajeta

2 kašike grčkog bezmasnog jogurta

2 kašike sitno seckane paprike

Pola kašičice karija

Pola šolje iseckanog spanaća

2 parčeta raženog hleba 

So i biber po ukusu

Priprema: Iseckajte sitno jaja, pa ih pomešajte sa seckanim spanaćem i paprikom. Dodajte grčki jogurt, kari, so i biber i sve dobro izmešajte. Smesu namažite na hleb, a po želji dodajte svežu salatu, paradjz, krastavce i tostirajte. Ukoliko ne možete zamisliti kompletan ručak bez mesa, kuvano ili roštilj pečeno pileće meso takođe možete iseckati na kockice i ubaciti u  ukusan ručak sendvič.

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija


POVEZANE VESTI
KOMENTARI
Inicijalizacija u toku...

NAJČITANJE