Za početak, ono što treba da znate, a ukoliko niste upućeni, ova kategorizacija pod imenom niche, čita se kao "niš" a ne "niče", kako to većina čini.

U pitanju su mirisi koji se proizvode u malim količama, jer dolaze iz malih privatnih parfimerija. Njihovo prisustvo u regularnim prodavnicama parfema je vrlo malo ili nikakvo. Ovo su luksuzni i specifični mirisi za čije ime i brend verovatno nikada niste čuli, sem ukoliko zaista niste obožavatelj ovog segmenta u svetu lepote.

Bar je tako bilo do sada.

Međutim, od ove sezone stvari se na parfemskom tržištu poprilično menjaju.

Niche parfemi postaju sve traženiji, a kupci ih mogu naručiti na najrazlilitijim šoping stranicama na internetu, ali i u sve više parfimerija širom sveta.

Ova potražnja došla je od strane mladih kupaca, koji zahtevaju nešto ličniji miris.

Te su neke od najvećih robnih kuća, kao što je Neiman Marcus recimo, već sada uvrstile u ponudu znatno veći broj parfema iz niche kategorije no što je to bio slučaj prošle godine.

Za sada na listi najprodavanijih parfema nalazi se samo jedan dizajnerski, to je Tom Fordov Soleil Blanca, a potom se nižu ostala Niche izdanja: Pinrose od Sun Sainta, Atelier Clémentine od Californie i mirisi brenda Juliette Has a Gun.

"Kupci su u potrazi za nečim što nije prisutno svuda. Mirisima koji su nastali na osnovu priča, putovanja ili sećanja, to je ono što danas privlači klijente. Zainteresovani su za parfeme koji imaju značenje, a ne samo dizajnersko ime na sebi", objašnjava Kelly St. John, glavni šef nabavke beauty odseka u Neiman Marcus robnim kućama.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/