Alicia Yoon iz Peach & Lily i Angela Kim iz Insider Beauty otkrivaju nam nove sastojke, brendove i beauty trendove za 2016, koje su osvojile Koreju ali i ceo svet.

Njihova specifična nega se zasniva na prirodnim supstancama, ali i inovativnim metodama koje čuvaju mladost tako što pozitivno deluju na strukturu, ton i čvrstoću kože.

Zato smo rešili da vam predstavimo najveće korejske beauty trendove:

Vlažnost: Brendovi za negu kože su počeli više da se fokusiraju na glavni sastojak, koji se nalazi skoro u svakoj formulaciji, a to je voda. "Umesto destilovane, napravili su veliki korak kada su počeli da koriste mineralnu vodu, tako da je baza takođe aktivan sastojak", kaže Alicia, koja u svojoj radnji ima zalihe Cremorlab linije koja koristi ekskluzivnu termalnu vodu sa retkim mineralima, poput zanadiuma.  

Dokazano je da ova voda ima velike prednosti za kožu, zbog čega se koristi u tretmanima hidroterapije, za osobe obolele od raka. Nedavno pokrenuta linija za negu kože, Appriya takođe koristili snagu minerala, koristeći isključivo vodu sa neutralnom ph vrednošću, sa tajlandskih planina. Silicijum dioksid i hidrogen peroksid jačaju nokte, kosu i čiste kožu od akna i upala. 

Mehurići: Karbonacija nije odlična kada je reč o piću, ali je zato fantastična za maske i sredstva za čišćenje. Karbonisano sredstvo za čišćenje lica je veoma popularan beauty trend.

Proces uključuje potapanje lica u činiju vode, od 30 sekundi do jednog minuta. Pri tome, važno je da odnos gazirane sa običnom vodom bude u odnosu 1:1. Ova odlična tehnika ćišćenja koja je nastala u Japanu, otkrivena je i popularizovana zahvaljujući korejskim poznatim ličnostima koje su otkrili sve njene prednosti kao što je dubinsko čišćenje pora, toniranje i učvršćivanje kože lica. 

Morska trava: Odavno su utvrđene sve prednosti algi, zbog čega se njihova upotreba proširila izvan ishrane. Prema Kimu, fermentisane morske alge su prepune vitamina i hranljivih materija koje su poznate kao odlična sredstva u borbi protiv akni hiperpigmentacije. 

Botoks: Mnogi proizvodi obećavaju efekte botoksa i filera, ali se do sada nijedno sredstvo nije moglo približiti injekcijama, do sada. Dok se sada radi na   aktuelnom gelu RT001 u Sjedinjenim Američkim Državama, korejska kompanija Midaskin tvrdi da ga već ima na tržištu. Proizvod se zove BoLC A+, a Yoon veruje da je reč o fantastičnom proizvodu koje ima odlične efekte na kožu lica.

To je u suštini prvi proizvod na tržištu koji koristi botulinium, isto kao botoks koji se dobija u lekarskoj ordinaciji. Čak, 95 odsto aminokiselina su iste kao botoks koji se ubrizgava. Za razliku od efekata injekcije botoksa koje se mogu videti u proseku od pet do sedam dana, klinička ispitivanja BoLC su pokazala rezultate posle tri do četiri nedelje. Fine linije i bore su vidno poboljšane i postoji sasvim prirodan ali primetan fejslifting efekat, kaže ona. 

Svetlo: "U kući LED uređaji će biti veoma popularni u 2016. godini", kaže Kim. Ove sofisticirane mašine u obliku maske šalju talasne dužine u epiderm i duboko u kožu, a ne samo da povaćavaju nivo kolagena, već redukuju bore, ožiljke i hiperpigmentaciju. Yoon dodaje da će ovi mikro uređaji biti pakovani u male oblike i posedovaće različita podešavanja. Uređaji koji pomažu da izmerite zdravlje kože, poput FitBit takođe će postati popularni u SAD-u. 

Igra senki: Yoon i Kim su se složili - ombre usne i senčenje kose su veoma popularni trenutno u Koreji. Primena tamnije boje na unutrašnim uglovima usana i postepeno blede, nijanse, ka spoljnim ivicama je odličan način da istaknete usne. Senčenje podrazumeva da lagano istaknete obrve sa olovkom ili senkom, kako biste dali iluziju deblje kose, kao i tanjeg i manjeg oblika lica. 

Zapratite ELLE na Viberu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>> http: //www.viber.com/ellesrbija