"Ja sam zapravo i išla u kozmetičku školu još u gimnazijskim danima, kako bih imala zanat u slučaju da ne uspem, i verujte mi, drugima sam radila manikir isto koliko su ga kasnije drugi radili meni. Kompanija OPI zna da lak za nokte ima veliku ulogu, ne samo u celokupnom izgledu, nego i u nezi noktiju, i baš zato verujem u ovaj brend", izjavila je Mariah.

Izgled njenih noktiju su prosto deo njene ličnosti. Oduvek sam tražila poznate žene kojima je izgled noktiju važan. Jer, kod nas se ne radi prostom o fotošopiranju njihovog lika na reklamu - Mariah je imala mnogo udela u biranju boja", dodala je za Women's Wear Daily Suzi Weiss - Fischmann, izvršni potpredsednik i kreativni direktor kompanije OPI.

Kolekcije će biti lansirane iduće godine, a prva - koja sadrži osam nijansi - pojaviće se u januaru u svim OPI salonima, spa centrima i maloprodajnim objektima. Druga kolekcija biće lansirana kasnije iste godine a još uvek je nepoznato koliko nijansi će sadržati.