Ako je bilo koja modna kuća oduvek imala jednu te istu prepoznatljivu estetiku u kampanjama, to je onda Versace. Za to verujemo da je velikim delom imala udela Donatella koja je od smrti brata i kreatora Giannija negovala jedan te isti stil koji je uvek bio oblikovan oko seksepila, zavodljivosti i one putene erotike koja je još samo svojstvena Tomu Fordu i Balmainu. 

Udeo ipak nije bio samo njen, već i fotografa koji su radili sa ekipom italijanskog giganta. Poslednjih nekoliko godina to je mahom bio uticajni duo Mert & Marcus koji su i ovoga puta stali iza objektiva nove jesenje kampanje brenda.

Gotovo neprepoznatljiva Karlie Kloss, koja na promo fotografijama nosi plavu periku, pozirala je uz koleginice Caroline Trentini i Lexi Boling odevena u prepoznatljive komade iz jesenje kolekcije poput oversize zelene bunde, uzanih haljina color block desena  i visokih čizama koje je premijerno obukla Rihanna na ceremoniji Billboard nagrada.

Jednostavan set s industrijskim cevima je poslužio kao odlična podloga za isticanje jarkih akcenata na odeći. Pored ženske kolekcije kampanju prate i dva vizuala iz muške linije.