Kada se Michelle Obama ili Kate Middleton pojave (dovoljno je da to bude i casual šetnja) u određenoj haljini, taj model se rasproda u roku od nekoliko minuta! To je uslovilo da poznate osobe postanu daleko bolje reklame od samih reklama, zbog čega se veliki broj brendova i dizajnera prosto utrkuje u angažovanju poznatih imena koja bi nosila njihove kreacije.

Prema pisanju britanskog lista The Telegraph, pevačica sa Barbadosa je na prohujalom izdanju Fashion Weeka (održano početkom februara) dobijala od dizajnera 100.000 američkih dolara za sedenje u prvom redu na njihovim revijama.

Hm, podsetimo se na koliko smo revija tada videli Riri? Šest, sedam? Pomnožite to sa gore pomenutom cifrom, ali vodite računa da to radite dok sedite. Iako, ne možemo da se zapitamo da li to stvarno ima nekog uticaja ili je ipak više stvar prestiža, evidentno je da brendovi vole da ih sve više povezujemo sa poznatim osobama, a ne sa karakteristikama same odeće.