Za sve dame čije se epidermalne ćelije sporo obnavljaju, francuski kozmetički brend je kreirao liniju proizvoda Perfect Renaissance Cellulaire.

Kampanja će početi tokom meseca, a zaštitno lice biće Julianne Moore.

Upotrebom Age Perfect Renaissance Cellulaire, svakim danom se obnavlja četiri miliona ćelija, tvrde iz kozmetičke kuće.

“Koža je preporođena, sjajna i obnovljena”, rekla je potpredsednica globalnog marketinga za negu kože L'Oreal Paris, Amandine Rassat.

Osim nove kolekcije za negu kože, brend je takođe lansirao i “automatsku” farbu za kosu u obliku pene. 

“Ovaj proizvod menja način na koji smo do sada govorili i mislili o farbi za kosu”, rekla je potpresednica globalnog marketinga za farbe za kosu u L'Oréal Paris, Rosa Carrico.

"Vremena se menjaju. Danas, u novoj eri, moramo da rešavamo više poslova odjednom i zato je očajnički čeznemo za proizvodima koji nam olakšavaju život. Jednostavnost je postala novi ultimativni luksuz. Napraviti jednostavno i ugodno iskustvo od farbanja kose postala je opsesija poslednjih deset godina. Sada, farbanje kose postaje brzo i prosto", rekla je Carrico.

"Farba za kosu Mousse Absolue koristi se s lakoćom poput šampona", tvrdi Rosa.